onsdag 10 juni 2009

Håll tummarna!

Nu sitter jag i lägenheten och äter en hemmagjord lasagne som smakar utsökt. Jag väntar på att min hjärtevän ska ringa från jobbet och säga att hon är klar så ska vi åka till Hammerdal. Det ska bli trevligt att träffa Sandras pappa igen det var ett tag sen nu. Tänkte bara säga att utopin är närmare än nånsin nu, och med utopi kan jag bara mena en sak nämligen Zlatan till Barcelona. Jag är ganska säker på att det kommer bli så, detta eftersom jag känner Zlatan och jag vet att det enda han vill är att bilda anfall med Henry, Iniesta och Messi. Om man ägnar en stund åt att spekulera, vilket jag gör ganska ofta så skulle Zlatan passa in så perfekt i Barcelona så det är nästan för bra för att vara sant. Jag är lite rädd för att uttala mig och sticka ut hakan men med tanke på Zlatans målskörd i serie A i ett lag som ofta inte skapar mer är ett par heta chanser per match är det en blöt dröm att se svensken i de blåröda färgerna. En stark centertank som är bra i djupet och med en spelintelligens som kommer göra Messi och Iniesta ännu bättre. Jag blir så glad när jag tänker på att det kan vara ett faktum snart så jag vet inte vad jag ska göra. Visualisera när denna stornäsade svensk har vunnit champions league och med bar överkropp bär Iniesta i högern och Messi i vänstern runt på plan, varv efter varv går han och ler sittt största leende som en del i laget som var först i historien att försvara en champions leaguetitel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar